Agenție de performance marketing – specialiști în Google Ads, Facebook Ads & TikTok Ads.

   0720 542 941  sales [at] pixeragency.ro

HomeBlogDigital MarketingFacebook AdsGoogleGoogle AdsNoutățiMeta vrea ca advertiserii săi să se conecteze la Google Analytics

Meta vrea ca advertiserii săi să se conecteze la Google Analytics

Meta vrea ca advertiserii săi să se conecteze la Google Analytics

Meta încurajează advertiserii să integreze Google Analytics cu platforma sa de reclame, oferind acces anticipat la actualizări ale sistemului de reclame care au înregistrat o creștere a conversiilor.

Meta spune că realizarea conexiunii durează doar 5-10 minute. Advertiserii cu o integrare de înaltă calitate au înregistrat o creștere suplimentară de 5% a conversiilor, conform datelor interne Meta.

Cum funcționează?

  • Advertiserii trebuie să conecteze Google Analytics la contul lor de reclame Meta.
  • Meta va lansa actualizările sistemului mai întâi pentru cei cu conexiunile realizate.

Advertiserii care stabilesc o conexiune puternică între Meta și Google Analytics ar putea vedea o performanță îmbunătățită a campaniei, obținând un avantaj într-un peisaj publicitar competitiv.

Iată un exemplu de mesaj distribuit de consultantul în reclame digitale Samantha Noble.

Procesul de conectare este gestionat prin intermediul Meta Events Manager, în cadrul căruia poți monitoriza integrările cu contul tău Meta Ads.

Odată conectat la Google Analytics, sistemul Meta este capabil să utilizeze date cumulate de la Google pentru a oferi mai mult context pentru traficul tău web, care, în combinație cu Meta Pixel și Conversions API, ar putea ajuta la o mai bună înțelegere a principalilor factori de performanță pentru campaniile tale.

Ad managerii au opțiunea de a conecta „Toate sursele de trafic” sau „Doar traficul provenit din Meta”, așa că ai un anumit control asupra cantității de informații pe care Meta o obține din această conexiune.

Meta recomandă, de asemenea, ca managerii să mențină „calitatea conexiunii”, asigurându-se că evenimentele relevante sunt mapate prin intermediul acestei legături.

Concluzie

Pe măsură ce modificările privind confidențialitatea continuă să remodeleze publicitatea digitală, integrările mai profunde între platformele de analiză și de publicitate devin esențiale pentru urmărirea și optimizarea performanței.

Advertiserii care acționează din timp pot beneficia de viitoarele actualizări înainte de o lansare pe scară mai largă. Este de așteptat ca Meta să stimuleze în continuare integrările în ecosistemul său publicitar.

Ai nevoie de ajutor?

Dacă ai nevoie de ajutor pentru promovarea afacerii tale, te invităm la o discuție.

Echipa noastră oferă servicii complete de marketing digital pentru promovare în mediul online, cu accent pe calitate, rezultate concrete, soluții personalizate și metode testate. Îți optimizăm bugetul de marketing pentru cel mai bun raport rezultate/costuri în campanii de Facebook Ads, Google Ads sau TikTok Ads.

Surse:

https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-instagram-ads-google-analytics-integration/742393

https://searchengineland.com/meta-advertisers-google-analytics-453211

Haide să discutăm!

Ai o idee, un proiect sau vrei să-ți optimizezi costurile de marketing? Contactează echipa Pixer Agency și hai să găsim împreună cea mai eficientă strategie digitală pentru creșterea afacerii tale.

MINIMAL DEVELOPMENT SRL
RO43951565

Stradă Minerilor 36E, Sector 2, București