Agenție de performance marketing – specialiști în Google Ads, Facebook Ads & TikTok Ads.

   0720 542 941  sales [at] pixeragency.ro

HomeBlogDigital MarketingFacebook AdsNoutățiMeta face actualizări în Ads bazate pe instrumente AI

Meta face actualizări în Ads bazate pe instrumente AI

Meta face actualizări în Ads bazate pe instrumente AI

Luna trecută, Meta a dezvăluit o colecție de funcții și instrumente de publicitate bazate pe inteligența artificială, menite să îmbunătățească crearea, personalizarea și performanța anunțurilor pe toate platformele sale, inclusiv Facebook și Instagram.

Crearea și optimizarea anunțurilor cu ajutorul AI

Meta își extinde suita Advantage+ cu capabilități AI generative care automatizează crearea de materiale pentru reclame. Advertiserii pot genera acum mai multe variante de imagine și text, inclusiv fundaluri complete și sugestii de titluri, adaptate la vocea brandului lor. Aceste instrumente, centralizate în secțiunea Advantage+ din Ads Manager, simplifică procesul de creare a anunțurilor, permițând lansarea mai rapidă a campaniilor și îmbunătățirea performanțelor.

Reclame video și catalog îmbunătățite

Recunoscând importanța tot mai mare a conținutului video, Meta a adus îmbunătățiri anunțurilor sale de catalog Advantage+. Advertiserii pot încorpora acum videoclipuri de brand sau videoclipuri demonstrative ale clienților, oferind cumpărătorilor informații mai atractive și mai personalizate despre produse. În plus, optimizările AI ajustează anunțurile video pentru vizualizare optimă pe Reels și aplicațiile mobile, îmbunătățind interacțiunea cu utilizatorii.

Amplasări și formate de reclame inovatoare

Meta testează noi formate de anunțuri pentru a crește implicarea utilizatorilor.

  • Anunțuri de tip Reminder: Notifică utilizatorii cu privire la evenimente sau promoții viitoare, ajutând companiile să stimuleze interacțiunea în timp util.
  • Anunțuri cu tag-uri de produs: Permite utilizatorilor să dea click pe produse etichetate în cadrul anunțurilor, conducând direct la paginile produselor pentru experiențe de cumpărături fără întreruperi.
  • Anunțuri în notificări: Urmând să fie lansate în această primăvară, aceste anunțuri vor apărea în notificările Facebook, vizând utilizatorii care și-au arătat anterior interesul pentru produse similare.

Suport pentru rețelele media de retail

Meta își îmbunătățește suportul pentru rețelele media de comerț prin intermediul Collaborative Ads, permițând distribuitorilor și brandurilor să ofere clienților anunțuri personalizate. Aceste parteneriate includ informații comune și date de analiză avansate, măsurând impactul omnichannel al campaniilor și stimulând vânzările online și offline.

Conform Meta:

„Extindem accesul la anunțuri omnichannel pentru mai mulți advertiseri, adăugând posibilitatea de a îndruma oamenii către cel mai apropiat magazin cu produse în stoc și de a afișa reduceri care pot face și mai atractiv pentru cumpărători să viziteze un magazin. Advertiserii care au utilizat anunțuri omnichannel au avut un CPA omnichannel media cu 15% mai mic și un ROAS media cu 12% mai mare comparativ cu campaniile lor obișnuite.”.

Meta susține că linkurile către site vor fi disponibile în curând pentru advertiseri la nivel global pe Instagram, pe lângă disponibilitatea existentă pe Facebook. Linkurile de site permit marketerilor să evidențieze mai multe landing pages într-un anunț de tip imagine sau video, ajutând oamenii să navigheze către conținutul care îi interesează cel mai mult. „Adăugarea site link-urilor la anunțuri a determinat o scădere cu 4,5% a CPA pe Facebook Feed și o creștere cu 3% a ratelor de click.”

Accent pe transparență și pe divulgarea inteligenței artificiale

Pentru a menține transparența, Meta își extinde etichetarea anunțurilor generate sau modificate de AI. Utilizatorii vor vedea etichete mai clare pe anunțurile create cu ajutorul instrumentelor AI generative ale Meta, asigurându-se că sunt informați cu privire la natura conținutului cu care interacționează. 

Aceste inițiative reflectă atenția strategică a Meta de a valorifica inteligența artificială pentru a spori eficiența publicității, a simplifica experiența de cumpărare și a menține transparența față de utilizatori.

Ai nevoie de ajutor?

Dacă ai nevoie de ajutor pentru promovarea afacerii tale, te invităm la o discuție.

Echipa noastră oferă servicii complete de marketing digital pentru promovare în mediul online, cu accent pe calitate, rezultate concrete, soluții personalizate și metode testate. Îți optimizăm bugetul de marketing pentru cel mai bun raport rezultate/costuri în campanii de Facebook Ads, Google Ads sau TikTok Ads.

Surse:

https://www.socialmediatoday.com/news/meta-announces-ai-ad-updates-ads-in-notifications/743262

http://facebook.com/business/news/meta-ads-shoptalk-2025

Haide să discutăm!

Ai o idee, un proiect sau vrei să-ți optimizezi costurile de marketing? Contactează echipa Pixer Agency și hai să găsim împreună cea mai eficientă strategie digitală pentru creșterea afacerii tale.

MINIMAL DEVELOPMENT SRL
RO43951565

Stradă Minerilor 36E, Sector 2, București