Google îmbunătățește anunțurile de căutare cu modificări bazate pe inteligență artificială care vizează creșterea flexibilității asset-urilor, îmbunătățirea performanței și oferirea unor experiențe publicitare mai relevante.
Care sunt schimbările?
Mai multă flexibilitate în Responsive Ad Search:
- AI-ul Google compune și afișează acum titluri, descrieri și materiale în mod dinamic pentru a îmbunătăți performanța.
- În unele cazuri, Google poate omite anumite materiale, cum ar fi descrierile, dacă acest lucru duce la un engagement mai bun.
Noi modalități de utilizare a resurselor existente:
- Titlurile care nu au fost utilizate în RSA-uri (Responsive Ad Search) pot apărea acum ca sitelink-uri dacă se preconizează că vor crește performanța.
- În spațiul rezervat anterior pentru sitelink-uri pot apărea până la două titluri RSA, care fac legătura cu URL-ul final.
- Acest lucru permite marketerilor să maximizeze impactul materialelor lor creative, îmbunătățind în același timp experiența utilizatorului.
De ce e importantă această schimbare?
AI-ul Google optimizează acum anunțurile de căutare responsive (RSA) prin găsirea celei mai bune combinații de active pentru a maximiza engagement-ul și conversiile. Utilizarea titlurilor nefolosite ca sitelink-uri și optimizarea combinațiilor de anunțuri în timp real ar trebui să contribuie la maximizarea impactului materialelor tale creative fără efort suplimentar.
Această actualizare urmărește ca anunțurile să rămână relevante pentru interogările de căutare, îmbunătățind vizibilitatea și performanța, menținând în același timp controlul asupra elementelor cheie ale mesajelor. În cele din urmă, aceasta ar trebui să îi ajute pe advertiseri să genereze interacțiuni mai semnificative cu potențialii clienți și să îmbunătățească ROI.
Google a declarat că își respectă în continuare angajamentul de a menține relevanța asset-urilor și de a respecta elementele fixate în cadrul anunțurilor. Scopul raportului de combinații este de a ajuta advertiserii să analizeze titlurile, descrierile și asset-urile care apar cel mai frecvent.
Această lansare globală consolidează efortul Google de a face anunțurile mai adaptabile și flexibile, asigurând în același timp alinierea acestora cu intenția de căutare a utilizatorului.
Flexibilitatea anunțurilor Google bazate pe inteligență artificială te poate ajuta să ajungi la clienți cu mesaje mai relevante și mai atractive, optimizând performanța și simplificând în același timp crearea de reclame.
Ai nevoie de ajutor?
Dacă ai nevoie de ajutor pentru promovarea afacerii tale, te invităm la o discuție.
Echipa noastră oferă servicii complete de marketing digital pentru promovare în mediul online, cu accent pe calitate, rezultate concrete, soluții personalizate și metode testate. Îți optimizăm bugetul de marketing pentru cel mai bun raport rezultate/costuri în campanii de Facebook Ads, Google Ads sau TikTok Ads
Sursa:
https://searchengineland.com/google-responsive-search-ads-flexibility-452264