Agenție de marketing specializată pe lead generation.

   0720 542 941   [email protected]

Google anunță actualizarea Google Shopping bazată pe AI

Google lansează o versiune nouă de Google Shopping, bazată pe inteligență artificială și concepută pentru a personaliza experiența cumpărăturilor online. Actualizarea a fost lansată întâi în SUA și oferă cumpărătorilor modalități mai bune de găsire a produselor, de comparare a prețurilor și chiar de probare virtuală a hainelor.

Iată care sunt noile funcționalități:

  • Căutări de produse optimizate de AI

Atunci când utilizatorii caută articole precum „Jachetă de iarnă pentru bărbați pentru munte”, aceștia vor vedea un rezumat generat de AI care evidențiază caracteristicile principale ale produselor și recomandările de top bazate pe interogarea lor de căutare.

  • Filtre dinamice și probat virtual

Cumpărătorii pot filtra rapid în funcție de mărime, disponibilitate și alte preferințe. În plus, instrumentele AI și AR, precum probarea virtuală, îi ajută pe utilizatori să cumpere cu mai multă siguranță.

  • Feed personalizat

Noul homepage Google Shopping oferă un feed personalizat de produse și videoclipuri pe baza preferințelor utilizatorului și a comportamentului de achiziție din trecut. Astfel, le permite cumpărătorilor să continue cu ușurință de unde au rămas.

  • Pagină dedicată ofertelor

Google Shopping introduce o pagină de oferte personalizată, permițând utilizatorilor să găsească cele mai bune prețuri și oferte adaptate specific obiceiurilor lor de cumpărături.

Noua actualizare Google Shopping bazată pe AI este de interes pentru că oferă oportunități îmbunătățite de targetare și o experiență de cumpărare mai personalizată, ceea ce poate duce la rate mai mari de interacțiune și conversie.

În plus, integrarea probării virtuale și a instrumentelor de căutare pentru oferte aduc noi modalități de prezentare a produselor. Aceste lucruri vor ajuta brandurile să se conecteze mai eficient cu cumpărătorii și, în același timp, să genereze vânzări și lead-uri mai calitative.

Google Shopping a început implementarea în Statele Unite, iar utilizatorii îl pot accesa prin tab-ul Shopping sau accesând shopping.google.com. Pe măsură ce platforma evoluează, Google va continua să colecteze feedback pentru a optimiza informațiile generate de AI privind cumpărăturile și alte caracteristici.

Cum ți se pare această actualizare? Crezi că aduce ceva util sau nu era necesară?