Agenție de performance marketing – specialiști în Google Ads, Facebook Ads & TikTok Ads.

   0720 542 941  sales [at] pixeragency.ro

HomeBlogDigital MarketingGoogleGoogle AdsNoutățiGoogle Ads Demand Gen includ acum previzualizarea landing page-urilor

Google Ads Demand Gen includ acum previzualizarea landing page-urilor

Google Ads Demand Gen includ acum previzualizarea landing page-urilor

Acum ai opțiunea să adaugi automat capturi de ecran ale landing page-urilor în campaniile Google Ads Demand Gen. Această nouă funcționalitate este concepută pentru a crește engagement-ul.

Această funcție apare ca o opțiune de bifat cu mențiunea „ Afișează o captură de ecran a paginii de destinație în anunțurile tale” și se pare că este activată în mod automat pentru unii advertiseri.

Pentru cine e utilă?

Companii cu site-uri atractive din punct de vedere vizual.

Advertiseri care doresc să facă un test A/B al previzualizării creativelor vizuale față de formatele standard.

Campanii axate pe anunțuri video de tip demand generation, în care elementele vizuale sunt esențiale.

Captura de ecran a landing page-ului devine parte a creativului anunțului în sine, ceea ce face calitatea vizuală a landing page-urilor și mai importantă pentru succesul reclamei. De asemenea, această posibilitate de previzualizare a imaginii ar putea avea un impact semnificativ asupra ratelor de click-through și a așteptărilor utilizatorilor, deoarece potențialii clienți pot vedea acum ce îi așteaptă înainte de a da click.

Care e importanța acestei funcționalități?

Această actualizare ar putea schimba radical primele impresii. Prin afișarea capturilor de ecran ale landing page-urilor în anunțuri, Google creează așteptări vizuale înainte de click, ceea ce crește importanța calității designului. Cu cât pagina arată mai bine, cu atât este mai probabil ca utilizatorii să interacționeze. Pentru brandurile cu imagini atractive, aceasta este o șansă de a ieși în evidență mai devreme în procesul de navigare al clienților, de a atrage mai multe leaduri calificate și de a reduce cheltuielile cu reclamele inutile.

Potrivit lui Thomas Eccel, responsabil de Google Ads la agenția JungvMattIMPACT, landing page-urile „ar trebui să fie întotdeauna bine puse la punct atunci când cheltuiți bani pe Google Ads”, iar această funcție ridică standardele pentru designul landing page-urilor.

Concluzie

Până în prezent, această funcție apare doar în anunțurile video de tip lead gen, dar ar putea fi implementată pe scară mai largă dacă are succes.

Trebuie urmărit modul în care afectează această funcție ratele de conversie și dacă utilizatorii răspund pozitiv la previzualizarea landing page-ului înainte de a face click.

Ai nevoie de ajutor?

Dacă ai nevoie de ajutor pentru promovarea afacerii tale, te invităm la o discuție.

Echipa noastră oferă servicii complete de marketing digital pentru promovare în mediul online, cu accent pe calitate, rezultate concrete, soluții personalizate și metode testate. Îți optimizăm bugetul de marketing pentru cel mai bun raport rezultate/costuri în campanii de Facebook Ads, Google Ads sau TikTok Ads.

Sursa: https://searchengineland.com/google-ads-demand-gen-screenshots-453960

Haide să discutăm!

Ai o idee, un proiect sau vrei să-ți optimizezi costurile de marketing? Contactează echipa Pixer Agency și hai să găsim împreună cea mai eficientă strategie digitală pentru creșterea afacerii tale.

MINIMAL DEVELOPMENT SRL
RO43951565

Stradă Minerilor 36E, Sector 2, București