Află totul despre funcția de inserare a cuvintelor cheie din Ad-urile Google, care include în mod dinamic termeni de căutare în textul anunțului pentru a crește relevanța și numărul de clicuri.
Ce este „keyword insertion”?
Keyword insertion este o funcție care inserează în mod dinamic cuvântul cheie care a declanșat anunțul în textul anunțului. Acest lucru înseamnă că titlul, descrierea și/sau display path-ul anunțului pot include exact cuvântul cheie care corespunde căutării utilizatorului, făcând anunțul mai relevant și atrăgând atenția.
De ce să folosești această funcție?
Principalul beneficiu al inserării cuvintelor cheie este îmbunătățirea ratelor de clicuri. Deoarece introduci cuvântul cheie în anunțul propriu-zis, este mai probabil ca utilizatorii să perceapă anunțul tău ca fiind foarte relevant pentru ceea ce caută și astfel, crește probabilitatea ca ei să dea clic.
De asemenea, inserarea cuvintelor cheie te ajută să economisești timp și efort. În loc să creezi anunțuri separate pentru fiecare variație a cuvântului cheie și să folosești, eventual, zeci de ad groups pentru a face acest lucru, poți utiliza keyword insertion pentru a-ți adapta automat textul anunțului la mai multe cuvinte cheie cu un singur anunț.
Cum să folosești funcția keyword insertion
Inserarea cuvintelor cheie este compatibilă numai cu anunțurile de tip Responsive Search, nu cu anunțurile de căutare dinamică, anunțurile de tip display sau video, Performance Max sau Demand Gen sau cu orice altceva decât standardul Search.
Pentru a o utiliza, va trebui să adaugi o bucată specială de cod la titlul, descrierea sau display path-ul anunțului tău. Codul arată așa: {keyword:default text}
Haide să-l analizăm:
- keyword – cuvânt cheie: Acesta indică Google Ads să introducă cuvântul cheie aici.
- default text – text standard. Acesta este textul care va fi afișat în cazul în care cuvântul cheie nu poate fi inserat, opțiunea „de rezervă”. De exemplu, în cazul în care cuvântul cheie este prea lung pentru limita de caractere.
De asemenea, poți controla scrierea cu majuscule a cuvântului-cheie inserat prin ajustarea modului în care scrii „keyword” în cod:
- Keyword – la începutul propoziției (de exemplu, „Pantofi eleganți pentru femei”)
- KeyWord – pentru titluri (de exemplu, „Pantofi Eleganți Pentru Femei”)
- Keyword – fără majuscule (de exemplu, „pantofi eleganți pentru femei”)
Cele mai bune practici pentru keyword insertion și greșeli comune de evitat
Iată câteva lucruri importante pe care trebuie să le cunoști atunci când folosești inserarea de cuvinte-cheie:
- Nu utiliza greșeli de ortografie drept cuvinte-cheie. Acestea ar putea ajunge în textul anunțului tău.
- Acordă atenție targetării cuvintelor cheie ale competitorilor. Inserarea cuvintelor cheie poate și va introduce numele competitorului tău în textul anunțului tău, dacă numele competitorului tău este unul dintre cuvintele tale cheie. Este responsabilitatea ta să te asiguri că respecți politicile Google Ads și legislația locală. De fapt, este întotdeauna o idee bună să îți revizuiești anunțurile și să te asiguri că acestea au sens alături de cuvintele cheie inserate și respectă politicile Google Ads.
- Keyword insertion este doar unul dintre instrumentele de inserție dinamică disponibile în Google Ads. De asemenea, ai posibilitatea să utilizezi inserarea locației și inserarea unei cronometrări pentru a-ți personaliza în plus anunțurile cu mesaje extrem de relevante.
Keyword insertion este un instrument simplu, dar eficient de îmbunătățire a performanței Google Ads. Dacă nu l-ai testat încă, experimentează cu inserarea cuvintelor cheie și vezi dacă te ajută să obții rate mai mari de clicuri, un scor de calitate mai mare și costuri mai mici.
Ai nevoie de ajutor?
Dacă ai nevoie de ajutor pentru promovarea afacerii tale, te invităm la o discuție.
Echipa noastră oferă servicii complete de marketing digital pentru promovare în mediul online, cu accent pe calitate, rezultate concrete, soluții personalizate și metode testate. Îți optimizăm bugetul de marketing pentru cel mai bun raport rezultate/costuri în campanii de Facebook Ads, Google Ads sau TikTok Ads.
Sursa:
https://searchengineland.com/google-ads-keyword-insertion-452019