Agenție de marketing specializată pe lead generation.

   0720 542 941   [email protected]

4 Actualizări Google Performance Max: Noi informații și rapoarte

Google Ads lansează actualizări importante pentru Performance Max, cu scopul de a ne oferi informații mai detaliate și instrumente mai eficiente pentru optimizarea resurselor creative.

De ce ne interesează această noutate? Noile caracteristici, cum ar fi indicatorii de conversie pentru activele individuale și raportarea privind acoperirea activelor, oferă o înțelegere mai clară a ceea ce determină performanța și recomandări specifice pentru îmbunătățirea activelor neperformante.

Haide să vedem ce este nou mai exact:

  • Actualizări ale rapoartelor creative

În scurt timp vei putea urmări indicatorii de conversie pentru fiecare activ și vei primi sugestii detaliate (de exemplu, adăugarea de noi titluri sau imagini) pentru îmbunătățirea performanței.

  • Informații simplificate privind performanța

Google integrează informații, explicații și recomandări într-un singur panou de control, ceea ce elimină necesitatea de a căuta prin mai multe rapoarte pentru a înțelege fluctuațiile campaniei.

  • Informații despre ritmul targetului

Advertiserii pot urmări acum dacă campaniile îndeplinesc obiectivele CPA și ROAS și pot identifica factorii care stau la baza subperformanței, de la schimbările de pe piață la restricțiile bugetare.

  • Raportarea procentului de impresii

Această nouă adăugare la Performance Max le permite advertiserilor să vadă cum se comportă anunțurile lor text și Shopping în rezultatele căutărilor, oferind o imagine mai clară a contextului concurențial.

În continuare, raportarea activelor va fi disponibilă până la sfârșitul acestei luni. Celelalte actualizări ar trebui să-ți fie deja accesibile.

 Cele mai recente actualizări ale Google permit advertiserilor să își ajusteze campaniile cu o Ce reprezintă aceste noutăți pentru promovarea plătită?mai mare precizie, ceea ce conduce în cele din urmă la o performanță mai bună și la maximizarea potențialului publicitar pe piețele competitive.