Agenție de marketing specializată pe lead generation.

   0720 542 941   [email protected]

BlogFacebook AdsNoutățiSpecificații Facebook Ads pentru campanii de lead generation

Specificații Facebook Ads pentru campanii de lead generation

Vrei să rulezi reclame pe Facebook pentru a atrage potențiali clienți pentru afacerea ta? Este alegerea perfectă! Astăzi vom discuta despre specificațiile reclamelor pe Facebook pentru generarea de lead-uri, astfel încât să știi exact cum să configurezi corect anunțurile pentru a obține cea mai mare rată de succes. Dacă nu, suntem aici să te ajutăm.

Facebook Ads reprezintă o modalitate excelentă de a atrage clienți potențiali pentru afacerea ta. Cunoașterea specificațiilor și pregătirea în avans pot contribui semnificativ la crearea unor reclame perfect adaptate, respectând toate cerințele platformei. În plus, familiarizarea cu aceste detalii te poate ajuta să eviți întârzierile în publicarea campaniilor, eliminând necesitatea de a întrerupe procesul în ultima oră pentru a remedia lipsa de materiale corespunzătoare.

În acest articol, vom discuta despre specificațiile Facebook Ads, astfel încât să îți poți planifica ad-urile în mod corect.

Specificațiile reclamelor Facebook Ads

Formularele Facebook Lead oferă o gamă variată de caracteristici și specificații, inclusiv diferite tipuri de întrebări și reclame. Iată o prezentare generală:

Opțiuni Creative

Reclamele Facebook constau într-o combinație de imagini sau videoclipuri, împreună cu un mesaj persuasiv și un apel la acțiune. Acestea constituie de obicei primul element al anunțului pe care clienții tăi țintă îl vor vedea în feed-ul lor.

Scopul reclamelor este să atragă utilizatorii să dea click pe anunț și să-i direcționeze către formularul de clienți potențiali. În funcție de destinația de plasare, poți utiliza diverse formate de reclame pentru a maximiza potențialul campaniei. Iată câteva exemple de formate disponibile:

  • Feed: imagini pătrate (1:1) și videoclipuri verticale (4:5).
  • Story: imagini sau videoclipuri pe ecran complet vertical (9:16).
  • In-stream pentru videoclipuri : ecran complet orizontal (16:9) pentru videoclipuri de până la 10 secunde, vertical (9:16) pentru role și un format de imagine pătrat (1:1).
  • Videoclipuri native & banner : imagini sau videoclipuri verticale pe ecran complet (9:16). Videoclipuri în flux: imagini sau videoclipuri orizontale pe ecran complet (16:9).

Câteva recomandări de design de la Facebook pentru reclamele publicitare:

Specificații pentru creative de tip imagine

Tipul de fișier recomandat este fie JPG, fie PNG, iar dimensiunea imaginii este un pătrat de 1.080 x 1.080 pixeli cu raport de aspect 1:1. Acest lucru vă asigură că imaginea nu pare pixelată. În mod similar, recomandarea principală a textului este de 125 de caractere; 40 de caractere pentru titlu și 30 de caractere pentru descriere.

Specificații pentru creative de tip video

Tipul de fișier recomandat pentru videoclipuri este MP4 sau MOV, iar durata recomandată este de 15 secunde cu un raport de aspect de 4:5. Formatul video recomandat este compresie video H.264, profil înalt, pixeli pătrați, rată fixă a cadrelor. În mod similar, recomandarea principală de text pentru videoclipuri este de 125 de caractere, cu 40 de caractere pentru titluri.

Videoclipurile de pe Facebook pot avea o durată de până la 240 de minute. Cu toate acestea, conform celor mai bune practici recomandate de Facebook, este recomandată o durată mai scurtă pentru a încuraja oamenii să vizioneze întregul conținut. Mulți utilizatori preferă videoclipurile mai scurte în detrimentul celor lungi.

Tipuri de formulare

Odată ce finalizezi partea vizuală, următorul pas este să creezi formularul de generare de lead. Primul pas în crearea formularului include alegerea tipului de formular pe care doresti să îl incluzi în campanie. Facebook permite să alegi între trei tipuri de formulare, inclusiv “More volume” “Higher intent” și “Rich Creative”.

Opțiunea More volume permite să creezi formulare simple pe care utilizatorii le pot completă și trimite cu ușurință. Aceasta poate fi o alegere bună dacă dorești să generezi mai mulți clienți potențiali și publicul țintă nu este complex.

Poti adăuga un pas suplimentar de revizuire în formularul de tip Higher intent, astfel încât să se poată asigura că au completat formularul cu acuratețe. Dacă doresti să generezi potențiali clienți ”mai calificați”, aceasta poate fi o variantă bună.

Citește și “Cea Mai Eficientă Strategie de Generare de Leads în 2024​”

Cu opțiunea Rich Creative, poți furniza informații detaliate despre produsul și serviciile tale pe formulare, inclusiv imagini, detalii despre produse, recenzii și multe altele.

Tipuri de întrebări

Există două categorii principale de întrebări în formularele Facebook Ads:

Întrebările precompletate sunt completate automat pe baza contului de Facebook al utilizatorului și includ categorii precum câmpuri de contact, informații despre utilizator, întrebări demografice, informații despre serviciu etc. Întrebările precompletate permit utilizatorilor să completeze fără probleme formularul fără a fi nevoie să tasteze informațiile de bază. Cu toate acestea, unele dintre informațiile despre utilizatori, cum ar fi numerele de telefon, adresele și adresele de e-mail, pot fi învechite, deoarece mulți utilizatori nu își actualizează întotdeauna informațiile pe Facebook.

Întrebările personalizate îți permit să creezi propriile întrebări pe baza informațiilor de care ai nevoie de la clienții potențiali. Poți crea diferite tipuri de întrebări personalizate, inclusiv alegere multiplă, răspuns scurt, condiționat și multe altele.

Setarea formularului

Odată ce ai selectat tipul de formular și ai stabilit întrebările, următorul pas include scrierea unei introduceri, utilizarea întrebărilor personalizate, inclusiv un link pentru politica de confidențialitate și crearea unui mesaj de mulțumire.

Furnizarea unei adrese URL a politicii de confidențialitate este o cerință legală, ceea ce înseamnă că nu poți publica anunțuri fără a furniza o politică de confidențialitate. Prin urmare, asigură-te că îl ai deja pregătit pe loc.

Ghidul Facebook privind conținutul media

Facebook are reguli și politici specifice cu privire la conținutul media, inclusiv conținutul interzis și industriile restricționate. Este esențial să te asiguri că materialul grafic / video respectă aceste reguli. Iată câteva aspecte cheie:

Principii generale: în general, Facebook solicită conținutului media să respecte legile locale, să interzică practicile nesigure și discriminatorii, precum și frauda sau escrocheria. Anunțurile nu trebuie să includă violență, conținut neadecvat pentru familii sau imagini sexuale.

Conținut interzis: articolele dăunătoare precum armele, produsele din tutun, țigările electronice și substanțele cu risc ridicat (droguri recreative, anumite suplimente) nu sunt permise. De asemenea, conținutul înșelător cum ar fi practicile comerciale dubioase, activitățile imorale și serviciile financiare înșelătoare, nu sunt permise.

Conținut jignitor: anunțurile nu trebuie să conțină discurs instigator la ură, conținut discriminatoriu, informații incorecte sau sugestii că anumite grupuri sunt inferioare sau reprezintă o amenințare.

Conținut de îngrijorare: anunțurile nu trebuie să includă conținut pentru adulți, pagini de destinație înșelătoare sau să implice atribute personale. Exploatarea legată de sănătate, vânzarea părților corpului și fotografiile de tip before & after sunt, de asemenea, interzise.

Agenție de marketing specializată în generarea de noi clienți.

Despre Pixer