Agenție de marketing specializată pe lead generation.

   0720 542 941   [email protected]

Wrapped: Cum a arătat 2024 pentru Pixer Agency

2024 a fost un an plin de schimbări pentru echipa Pixer Agency și am încercat să luăm tot ce e mai bun din fiecare dintre ele. Până la urmă, fără schimbare nu există evoluție. 

Ne dorim să începem anul următor în forță și să punem în aplicare tot ce am învățat în anul ce-a trecut. Și cum să facem acest lucru mai bine decât punând în perspectivă momentele cheie de pe parcurs?

Haide să vedem cum a arătat playlistul nostru pe 2024.

Încheiem anul cu 7 membri noi în echipă. 

Și odată cu extinderea echipei, am început și un proces de perfecționare a workflow-ului nostru pentru o coordonare mai bună și pentru mai multă eficiență.

Am setat peste 3600 de campanii.

Iar în funcție de tematica și abordarea campaniei, am pregătit pentru fiecare strategia potrivită și am creat materialele necesare.

Am gestionat bugete de peste 2,9 mil. euro.

Pe care i-am investit în campanii de PPC, Meta Ads, TikTok Ads, Email Marketing, SMS sau Whatsapp. Jonglăm continuu cu diferite platforme și formate pentru a găsi rețeta succesului pentru fiecare proiect în parte.

Am generat mai mult de 65.000 de lead-uri.

Bineînțeles, cu ajutorul campaniilor de lead generation și a strategiei proprii pe care am creat-o în timp.

Ne-am perfecționat în mai bine de 35 de domenii de activitate.

Ne specializăm în anumite industrii, dar ne plac provocările și ne place să avem ocazia de a descoperi noi domenii.

Am încheiat un parteneriat cu theMarketer.

Colaborarea cu platforma de Email Marketing a venit din dorința de a livra clienților noștri opțiuni mai avantajoase și mai eficiente.

Am avut o apariție în Forbes România.

Am abordat tema problemelor cu care s-au confruntat IMM-urile anul acesta și importanța promovării online pentru creștere și supraviețuire.

Am obținut un ROAS de 95 cu o singură campanie. 

Perioada de Black Friday este una dintre cele mai aglomerate pentru noi, dar astfel de rezultate ne aduc satisfacție pe măsura efortului depus.

Am parcurs peste 8000 km pentru a le face o vizită clienților noștri.

Chiar dacă ne desfășurăm activitatea în regim remote, credem că e important să avem și întâlniri fizice periodice cu clienții noștri.

Aaand that’s a wrap. Suntem mândri de realizările echipei noastre și le mulțumim fiecăruia pentru eforturile depuse în acest an. Le mulțumim și clienților și partenerilor noștri pentru încrederea pe care ne-au acordat-o și pentru o colaborare de succes.

Suntem nerăbdători să începem anul cu noi idei, strategii îmbunătățite și cu o viziune fresh, pregătiți pentru noutățile lumii digitale din 2025.