Agenție de marketing specializată pe lead generation.

   0720 542 941   [email protected]

Încasări de 618.001 RON cu 101 ROAS | Magazin cosmetice

După cum menționam în primul studiu de caz realizat pe această temă, Black Friday este una dintre cele mai profitabile perioade pentru o mulțime de afaceri din diverse domenii de activitate.

Dacă în articolul trecut am analizat campaniile specifice acestei perioade pentru un client din domeniul serviciilor, de această dată aruncăm o privire spre o altfel de activitate. În acest studiu de caz, abordăm perioada de Black Friday pentru un client din nișa de magazine online de cosmetice. Obiectivul campaniei au fost vânzările pe o perioadă de 5 zile de promoții.

Ai nevoie de Servicii complete de promovare online pentru afacerea ta? Te invităm la o discuție!

Strategia și implementarea campaniei

Bugetul folosit pentru promovare a fost de puțin peste 10.000 RON. Am împărțit bugetul pe mai multe platforme și am creat campanii de Meta Ads, TikTok Ads, Google Ads, dar și campanii de Email Marketing.

Campania de Black Friday a avut și o perioadă anterioară de teasing, cu focus pe a aduce awareness publicului în legătură cu perioada de reduceri ce va urma. Acest lucru s-a făcut prin 2 mail-uri trimise listei de contacte ale clientului pentru a-i sfătui să își pregătească coșul de cumpărături. Cel de-al doilea mail a fost trimis cu câteva ore înainte de începerea ofertelor, iar acest lucru a adăugat un element de exclusivitate pentru lista celor abonați.

Această perioadă de teasing și de informare a fost importantă în acest caz deoarece campania promoțională s-a desfășurat înaintea perioadei tipice de reduceri. În felul acesta, potențialii clienți au avut timp să-și gândească lista de cumpărături încă dinaintea începerii ofertelor. În plus, s-a creat și un interes în jurul campaniei, dat fiind procentul semnificativ de reduceri oferite de magazin și începerea acestora înaintea majorității magazinelor online. 

Perioada de reveal a promoțiilor către public s-a desfășurat pe parcursul a 5 zile în care am rulat campanii de Meta Ads, Google Ads și TikTok Ads. Am testat diverse materiale, inclusiv multiple variante de grafică pentru a atrage un public cât mai larg. Am folosit texte de impact cu o adresare directă prin care am evidențiat reducerile și perioada campaniei și prin care am transmis și un sentiment de urgency prin mențiuni precum stocurile limitate.

Pe lângă campaniile de Ads, am pregătit și 3 mail-uri pentru a ajunge direct la clienții deja interesați de brand și care se aflau în lista lor de contacte.

Primul mail a anunțat începerea campaniei de Black Friday, precum și procentele aferente brandurilor care au intrat la promoție. Următoarele 2 mail-uri au fost trimise în penultima și ultima zi de campanie, cu accent pe timpul limitat rămas până la încheierea ofertelor și CTA clare în această direcție. Pe lângă menționarea reducerilor aferente brandurilor din promoție, am prezentat și câteva produse bestseller pentru a trezi și mai mult interesul potențialilor clienți.

Rezultate și costuri

Bugetul a fost cheltuit astfel:

  • Google Ads: 3.195 RON
  • Meta Ads: 6.378 RON
  • TikTok Ads: 1.261 RON

Campania de Black Friday a generat peste 2000 de comenzi, iar rezultatele au arătat așa:

Vânzări generate

Google Ads: 1.100 comenzi

Meta Ads : 904 comenzi

TikTok Ads: 141 comenzi

Valoare comenzi

Google Ads: 324.901 RON

Meta Ads: 254.000 RON

TikTok Ads: 39.100 RON

Valoarea comenzilor a ajuns la un total de 618.001 RON în doar 5 zile de campanii de reclame.

Am obținut un ROAS de 101,65 în Google Ads, 39,83 în Meta Ads și 31 în TikTok Ads. Costul per vânzare a fost unul scăzut, de doar 5.05 RON.

Concluzii

Într-un peisaj digital plin de reclame, nu subestima puterea Email Marketing-ului. Acesta completează perfectă campaniile de Ads și pot aduce rezultate foarte bune atunci când sunt strategic pregătite și coordonate cu restul campaniei.

Dacă ai un magazin online și îți dorești să faci o campanie reușită de Black Friday, nu uita de importanța unei oferte atrăgătoare. Dacă reducerile sau ofertele tale nu sunt semnificative, interesul clienților pentru acestea va fi unul mai redus. O ofertă bună, alături de o strategie de promovare bine pusă la punct îți vor aduce rezultate dorite.

Dorești rezultate similare din campaniile tale de promovare? Programează o discuție cu Pixer Agency – Agenție de Digital Marketing.

Despre Pixer Agency

Echipa noastră oferă servicii complete de marketing digital pentru promovarea companiei tale în mediul online, cu accent pe calitate, rezultate concrete, soluții personalizate și metode testate. Îți optimizăm bugetul de marketing pentru cel mai bun raport rezultate/costuri în campanii de Facebook Ads, Google Ads sau TikTok Ads.

Vrei să obții și tu astfel de rezultate? Vino la o discuție cu echipa Pixer Agency și hai să vedem care sunt cele mai bune variante de promovare online pentru business-ul tău!