Black Friday prelungit aduce vânzări de peste 550.000 EUR

Black Friday se desfășoară tipic pe parcursul unei singure zile sau, de cele mai multe ori, pe parcursul unui întreg weekend. Totuși, dacă afacerea ne permite din punct de vedere financiar și logistic, promoțiile caracteristice acestui eveniment pot fi prelungite pe o perioadă mult mai lungă de timp.
Încheiem seria de studii de caz pe tema Black Friday cu analiza campaniilor pentru un client din nișa de coșuri cadou pe segmentul B2B și B2C. Obiectivul a fost reprezentat de vânzări în magazinul online al clientului, iar perioada promoțiilor s-a desfășurat pe parcursul a 42 de zile.
Ai nevoie de Servicii complete de promovare online pentru afacerea ta? Te invităm la o discuție!
Strategia și implementarea campaniei
Bugetul cheltuit pentru promovare a fost de 344.181 RON. Am împărțit bugetul pe mai multe platforme și am creat campanii de Meta Ads, TikTok Ads, Google Ads și LinkedIn Ads.
Perioada promoțiilor nu a fost cea tipică de Black Friday, ci am început puțin mai devreme. În plus, am extins campania promoțională pe o perioadă de 42 de zile, intrând ușor și în perioada promoțiilor de sărbători. Dat fiind că produsul clientului este unul cu o căutare mult mai mare în această perioadă, strategia de prelungire a campaniei a fost foarte benefică.
Pe parcursul celor 42 de zile, am rulat campanii de Meta Ads, TikTok Ads, Google Ads și LinkedIn Ads. Am creat o varietate de materiale grafice pentru a ajunge la un public mai larg. Mesajele au fost targetate atât pentru audiența generală, cât și pentru anumite nișe de audiență care ar fi fost direct interesate de produs în această perioadă.
Am prezentat în mod clar oferta, dar am scos în evidență și motivul pentru care achiziția în acel moment ar fi fost o decizie înțeleaptă. Ne-am folosit de beneficiile pe care le oferă brandul pentru a determina publicul să cumpere produsul.
Prelungirea înspre perioada de sărbători ne-a oferit ocazia de a pune accent pe soluția oferită de produs unei probleme des întâlnite în special în această perioadă, și anume lipsa ideilor de cadouri, timpului necesar dedicării acestui aspect, în special în segmentul B2B.
Rezultate și costuri
Bugetul a fost cheltuit astfel:
- Google Ads: 171.833 RON
- Meta Ads: 138.719 RON
- TikTok Ads: 27.643 RON
- LinkedIn Ads: 5.986 RON
Valoarea comenzilor generate a fost de 1.709.011 RON (doar suma raportată din Ads) și 2.756.070 RON (suma raportată pe site și email):
- Google Ads: 758.602 RON
- Meta Ads: 799.874 RON
- TikTok Ads: 150.535 RON
Am obținut un ROAS de 4.41 în Google Ads, 5.35 în TikTok Ads și 5.77 în Meta Ads. Costul per vânzare în campaniile de Ads a fost de 90 RON în medie.
Concluzii
Atunci când ne gândim la campaniile de Black Friday, este important să luăm în calcul particularitățile afacerii noastre. Ceea ce funcționează pentru o afacere poate să nu funcționeze pentru o alta. Strategia trebuie construită pe punctele forte ale brandului tău și adaptată în funcție de posibilitățile și limitările pe care le are.
Dorești rezultate similare din campaniile tale de promovare? Programează o discuție cu Pixer Agency – Agenție de Digital Marketing.
Despre Pixer Agency
Echipa noastră oferă servicii complete de marketing digital pentru promovarea companiei tale în mediul online, cu accent pe calitate, rezultate concrete, soluții personalizate și metode testate. Îți optimizăm bugetul de marketing pentru cel mai bun raport rezultate/costuri în campanii de Facebook Ads, Google Ads sau TikTok Ads.
Vrei să obții și tu astfel de rezultate? Vino la o discuție cu echipa Pixer Agency și hai să vedem care sunt cele mai bune variante de promovare online pentru business-ul tău!